kidde skrev den 8 april, 2005 kl. 03:33 MMM Behöver inte oroa dig Dod, allt finns på min dator. Så i värsta fall får vi väl starta upp den igen. under ny adress. För som läget är nu kan jag verken ta bort det gamla eller lägga till nått nytt. men jag ska invänta ett svar från spray först. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer