Helt försvunna... ...är de ju inte eftersom de finns på hemsidan i alla fall. Någon kanske skulle göra sig omaket att säkerhetskopiera materialet i händelse av att vår leverantör får för sig att kolla närmare på hemsidan och blir så förskräckta att de lägger ner den för gott. Väl mött i Jönköping nästa helg förresten - jag kommer dit på kalas när Sven fyller 18. Kassören, L


Senaste kommentarer