Ordföranden skrev den 21 oktober, 2010 kl. 19:06 Jag kommer ner och åker med Sekreteraren ut till Rollspelsmecka. Spelstart på fredag runt kvart över 8. Blir väl D&D då! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer