Mailstrul Jag har något slags problem med min home-epostadress, mailen är minst flera dagar försenade, så något H&K efter det som skickades den 12 mars har jag inte fått. Hursomhelst, låter bra att vi verkar kunna brädspela lite fredag, och spela söndag också. Jag har sagt till vicevärden att inhandla dricka också, hoppas hon kommer ihåg det. Kassören, L


Senaste kommentarer