MMM Måste dessvärre säga att hockeyn kommer gå före både på fredag och eventuellt på söndag. vet inte vad det är för match starter med skulle tippa på 17.00 eller 15.00 eftersom det är helgdagar. så det kommer ju inte påverka så mycket ändå. Det blir lite galje på lördag. absolut. har bjudit in lite folk så vi borde bli ett tiotal personer förhoppningsvis. Vad det gäller comas deltagande på fredag så är det ytterst osäkert tyvärr. han skulle nog åka bort, trodde han...


Senaste kommentarer