Ordföranden skrev den 21 mars, 2005 kl. 21:06 Gjutet Ja, jag kommer ner, så brädspelet är bokat på fredag. Kan man åka från Vetlanda med Sekreteraren!? För övrigt har jag hört om lite kalas på lördag, och då är det ju som sagt vm-kval att titta på också. Sedan är det ju goa D&D på söndag! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer