MMM Jag tror att mange är hemma faktiskt. han gör sina drag på itsyourturn varje dag i alla fall. vilket han inte gjorde när han var på irland. men jag tror att han ska tillbaka igen senare. Är det bokat med brädspel på fredag eller? jag kan inte på torsdag längre. har bokat upp mig på annat.


Senaste kommentarer