mmmm Det är sant, nej jag ska inte festa annat än påskafton möjligen. Då är det dessutom kvalmatch i fotboll, så det verkar lämpligt med öl då också. Svenne H är för övrigt med och spelar på söndag i alla fall, så jag antar att vi får köra brädspel på fredagen, eller möjligen lite Western?


Senaste kommentarer