Kassören skrev den 15 mars, 2005 kl. 17:41 GC Ja, du Orföranden, om du inte ska supa på långfredagen, men att vi inte kan spela, finns ju alltid kuben, som står och puttrar hos mig i Mekka då. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer