Ordföranden skrev den 15 mars, 2005 kl. 15:43 Goa grejer Då bokar vi in påskhelgen och räknar med att det blir minst två dagars spel i alla fall, kanske även lite brädspel med Coma kan vara aktuellt!? Själv åker jag nog ner tidigt på långfredagen, kan det rent utav bli något spel då? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer