Spel i påsk? Det börjar dra ihop sig till spel i påsk. Vilka kan och vill spela under påskhelgen? Jag antar att det ska drickas alkohol också för vissa medlemmar. De dagar som är aktuella är skärtorsdagen (24 mars), långfredagen (25:e), påskafton (26:e) och påskdagen (27:e). Jag och Führern tycker att söndagen, påskdagen är vikt åt spel eftersom det antagligen är lite supande då. Någon mer dag vore önskvärt. Vad säger Tarmis, Sven H och Kopojk? Kassören, L


Senaste kommentarer