Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Kassören Kassören skrev den 15 mars, 2005 kl. 00:14
Spel i påsk? Det börjar dra ihop sig till spel i påsk. Vilka kan och vill spela under påskhelgen? Jag antar att det ska drickas alkohol också för vissa medlemmar. De dagar som är aktuella är skärtorsdagen (24 mars), långfredagen (25:e), påskafton (26:e) och påskdagen (27:e). Jag och Führern tycker att söndagen, påskdagen är vikt åt spel eftersom det antagligen är lite supande då. Någon mer dag vore önskvärt. Vad säger Tarmis, Sven H och Kopojk? Kassören, L
Vänta …