Ordföranden skrev den 25 februari, 2005 kl. 11:12 Buffel och båg Ja, var har det tagit vägen? Revisorn borde ju vara tillbaka från Irland nu känns det som, eller? För övrigt så är jag nästan helt uppdaterad på H&K nu, jag väntar bara på Sekreterarens drag nummer 65, sedan är vi tillbaka. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer