Betyg Well, jag har aldrig varit någon riktigt bra student. Varken när det gäller att dricka, plugga eller göra andra studentaktiga saker. Om nu studenten och kassören syftade på samma person, herr Ordförande är väl också student vad jag vet. En annan intressant sak, förutom öl-debacle och brädspel var att Sekreteraren visade sig vara en riktig fena på marioparty-ishockey. I alla fall med en datorstyrd lagkamrat. 🙂 Kassören, L


Senaste kommentarer