Ordföranden skrev den 10 februari, 2005 kl. 20:45 Kul Det var ju jävligt kul, varken Tarmis eller Svenne H kan spela helt enkelt. Jag åker väl ner i vilket fall som helst och hoppas att Coma kan lira en kväll i alla fall. Hur gör Kassören är ju den naturliga följdfrågan då!? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer