Kassören skrev den 10 februari, 2005 kl. 18:35 Nähä? Okej, men Balle då? Och den här gamla karaktären från Storstad? Spela brädspel på fyra fungerar ju. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer