Ordföranden skrev den 3 februari, 2005 kl. 15:19 Hrrrmmm Nja, riktigt så illa är det väl inte, eller!? I vilket fall som helst så funkar väl det för min del som jag sa tidigare, frågan är om Coma kan? Tarmis har jag inte hört något från än, men ska försöka få tag i honom. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer