kidde skrev den 27 januari, 2005 kl. 23:08 MMM Absolut. Det gällr att passa på när tillräckligt många kan nummera. Coma är ju sugen på att vara med, men kunde inte första helgen i februari, bättre lycka den här gången kanske. Tar Ordföranden på sin lott att höra med bergis? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer