Kassören skrev den 26 januari, 2005 kl. 16:56 Koma? Koma? Är inte det han som brukar hälsa på ordföranden när han druckit för många öl? Vill vi verkligen att han ska hälsa på under ett brädspelmöte? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer