MMM Vi kan väl spela vecka 7 utan Svenn(a). Så vitt jag vet är han väl inte oumbärlig (som herr. Ordförande)? Vi kan väl spela vidare på western och spela brädspel. Ska kolla med min poolare Coma om han kan vecka 7 så blir väl ändå rätt många runt brädspelsbordet.


Senaste kommentarer