Kassören skrev den 25 januari, 2005 kl. 21:18 Brädspel v 7? Ursäkta, jag valde att missa just det inlägget av Oberführermeister Generalissimo Engstromi. Vad sägs om brädspel vecka 7 istället som plåster på rollspelssåren? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer