Svenne H meddelar Efter lite konsultverksamhet med Svenne så har vi kommit fram till att det inte verkar bli något spel i februari då. Han kan nämligen inte vecka 7, och Dod kan inte vecka 6 och 8. Det som gäller verkar alltså vara antingen spel på färre personer eller brädspel, vilket i och för sig är ett alternativ. Vad säger övriga inblandade!? Ordföranden &


Senaste kommentarer