Ordföranden skrev den 25 januari, 2005 kl. 19:39 Hrrrrrrrmfffffffff Som jag tidigare har meddelat i gästboken inlägg den 9:e januari)och även när vi spelade rollspel senast om jag inte minns fel, så är det den enda helgen i februari som jag inte kan. Men spela på ni andra givetvis.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer