Ordföranden skrev den 16 januari, 2005 kl. 19:31 Lillballe is in the building Enligt illvilliga rykten så har jag fått reda på att Svenne H dyker upp i Jönköping under morrondagen, och att han sedan styr kosan till Stenseryd. Dessutom tror jag att han är spelsugen framåt början av februari... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer