Verkligen Ja, det skulle vara något det, dessutom är ju Moebe tillbaka i spelbart skick vid den tidpunkten. Lite arbete från Kassören efterfrågas helt enkelt, gärna hemsnickrat eller en mall som byggs ut med hemsnickrat. För övrigt så har ju Sekreteraren gjort ett bra jobb med uppdateringen, hela tre nya grejer och bara styrlselänken kvar. Trevligt, och bra initiativ att gå in och fixa MM....


Senaste kommentarer