bali skrev den 9 januari, 2005 kl. 13:56 trevligt.. .. att hora att det diskuteras kroppsdelar pa gastboken, var ju ett tage sen... for ovrigt sa kan jag tanka mig att lira lite Rpg nagon gang i borjan pa februari, hur later det? Svenne, Sanur, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer