Kassören skrev den 7 januari, 2005 kl. 16:14 Månadens Vice för att han dyker upp och skriver upp läsk utan att betala för att sedan åka tillbaka till Sveriges framstjärt igen? 😉 Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer