Hemsidan. Ja nu har man fått den aktuella adressen. (hade cjb.net-adressen innan). Kommer som jag sa till vissa att åka till Irland och jobba den 10 Jan så jag vet inte om jag kommer ha tillgång till min mail. Så eventuellt kommer jag att förhala CIV II en liten tid. Fixar med Bogen så kan han skicka till min hotmail också. Revisorn,


Senaste kommentarer