Mange Det vore ju oerhört roligt om Bergis försvarade en titel han inte ens visste att han hade, så jag stödjer dina nomineringar mest i brist på bra minne. MM är annars något jag tycker att vi skulle bli bättre på, inte att vi ska spela sämre såklart utan att vi varje månad ska bestämma om det verkligen ska utses någon och i så fall uppdatera hemsidan med denna information. Eftersom vi kommer att spela något i stil med åtminstone tre partier blandat rollspel innan december är slut hoppas jag på minst en tvåa av någon som inte är jag och då är ju Årets Byrådirektör en öppen match igen. Kassören, L


Senaste kommentarer