Månadens Mange Jag har kollat in hemsidan lite, och döm av min förvåning när jag såg hur dåligt uppdaterad listan på Månadens Mange är! Så kan man ju inte ha det innan årsmötet tänkte jag, och kollade upp mina gamla Ordföranden Informerar efter lämpliga kandidater under detta rollspelsfattiga år. Här har jag lite förslag, så kan ju ni andra kommentera... Mars - Kassören - 4:a vid båda brädspelen den helgen -1 April - Bergis - ger upp direkt i Mutant -1 Maj - ingen Juni - ingen Juli - ingen Augusti - Bergis - är otrevlig och dum med pistol mot huvudet -1 September - ingen Oktober - Ordföranden - en riktigt dålig brädspelshelg -1 November - ingen December - ?


Senaste kommentarer