Ordföranden skrev den 13 december, 2004 kl. 02:16 D&D Ja, som sagt så spelar jag helst D&D personligen, men det kanske inte är möjligt alla dagar, så då kan det vara bra att ha några ess kvar...... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer