Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.123.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Ordföranden Ordföranden skrev den 10 december, 2004 kl. 15:07
Favoritsidan Alltid hänger man här nu, det känns skönt. Vad sägs egentligen om rollspel under julhelgerna? Själv vill jag gärna spela D&D, men kan spelleda Mutant också. Dessutom, som extra fet grädde på moset, så har jag kikat lite på vilka Western-karaktärer som ligger i vila, och kollat upp och förberett ett äventyr om det skulle vara något att spela. När det gäller Western så har jag karaktärer som redan känner varandra mer eller mindre och som finns på en lämplig plats. Detta gäller Sekreteraren, Bogen, Dod och Tarmis i alla fall, men även Gildert om han skulle vara intresserad. Vad säger de inblandade?
Vänta …