Favoritsidan Alltid hänger man här nu, det känns skönt. Vad sägs egentligen om rollspel under julhelgerna? Själv vill jag gärna spela D&D, men kan spelleda Mutant också. Dessutom, som extra fet grädde på moset, så har jag kikat lite på vilka Western-karaktärer som ligger i vila, och kollat upp och förberett ett äventyr om det skulle vara något att spela. När det gäller Western så har jag karaktärer som redan känner varandra mer eller mindre och som finns på en lämplig plats. Detta gäller Sekreteraren, Bogen, Dod och Tarmis i alla fall, men även Gildert om han skulle vara intresserad. Vad säger de inblandade?


Senaste kommentarer