Ordföranden skrev den 9 december, 2004 kl. 17:43 Comu bastards Goddag.... Tänkte bara meddela att jag äntligen är igång! Nu kommer H&K-gänget att få sitt inom någon dag, alltså typ imorgon. Gött att vara med i gemet igen... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer