Kassören skrev den 9 december, 2004 kl. 01:40 Suck... Men vad fan har den lille kommunisten hittat på nudå? Hamnar man inte i interneringsläger om man spelar konstiga socialistsporter iförd revolutionära tröjor over there förresten? =) Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer