Hmmm Svenne H är med, men vi kör som vanligt ändå tycker jag. Vi får spela när Bogen kan, och om inte annat så kan vi ju spela brädspel, tv-spel och andra rollspel. 26:e för D&D låter för övrigt riktigt bra. Som alla har märkt så strular mitt nya bredband, så jag arbetar för att det ska funka, det är nämligen Telias fel och inte mitt.


Senaste kommentarer