ok det later ok, men nar ska det hinnas med D&D (Salle-balle-vatten-skalle och den mycket vackra Legolin, och den halvfeta prasten). Den 23:e blir det val lite svart eftersom det ar arsmote och manga av medlemmarna som kommer att narvara inte ar med i det aventyret? Det ar ju lattare att lira bradspel eller nagot med sa mycket folk. Ar inte hangballe med ocksa, och han ar ute och horar runt i Australien...


Senaste kommentarer