Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Canigga Canigga skrev den 30 november, 2004 kl. 02:34
lir... nar det galler spelande sa skulle det vara kul om vi kunde lira nagon gang innan den 23:e, jag skulle kunna se till att jag ar hemma den 20:e och da kan vi lira den 20:e och/eller den 21:e. Den 22:a kan jag inte eftersom Mia kommer den dagen. Eftersom Mia bara stannar tills den 26:e sa vill jag inte lira de dagarna hon ar i Sverige (forutom sjalvklart den 23:e). Dagarna efter jul kan jag lira, 26, 27 och kanske den 28, jag vet inte nar jag aker till Halmstad (jag flyger tillbaka till Chicago den 30:e). Aven om inte alla kan alla dagar sa gar det ju alltis att lira tv-spel, bradspel eller annat...
Vänta …