Ordföranden skrev den 1 november, 2010 kl. 20:20 Uj, det var en fet uppdatering! En hel del att läsa för den rollspelsintresserade. Hoppas vi får till ett parti eller två innan jul, så kanske det räcker med två 3:or för Sekreteraren vad gäller MM. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer