Plockad Jag satt och tog några folköl med Salamander härom dagen, och han mumlade något om en oplockad gås eller något liknande. Han skulle dyka upp, men verkade stridslysten. För egen del så hoppas jag som Sekreteraren på en hel del spel i mellandagarna. Om det krävs så stannar jag kvar ända till nyår, och kanske kommer ner efter det igen beroende på spellusten. För övrigt är det väl juldagen som jag är upptagen på, medan alla andra dagar är vigda till spel för min del.


Senaste kommentarer