MMM Jag har ordnat så jag ska var i praktiken helt ledig i mellandagarna. kanske ska var med och inventera någon dag. så jag räknar med mycket rollspel!!! Snackade med Mange, och han kommer den 23:e och verkar bli kvar i alla fall över juldagen. Han var i alla fall sugen på fest då.


Senaste kommentarer