Ordföranden skrev den 11 november, 2004 kl. 16:31 Hmmmm Jag skulle väl kunna om det vankas spel, just nu kan jag inte helgen 4 december, men annars är det mesta ok tror jag. Jag vet i och för sig inte när jag har tenta, men det är någon gång i mitten av december. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer