Ordföranden skrev den 10 november, 2004 kl. 00:22 Så kallade snacks....... Som en liten information kan jag meddela att jag såg att den så kallade snacksfabrikanten OLW numera är norskägt. Trevligt säger jag, bra för Estrella. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer