Ordföranden skrev den 7 november, 2004 kl. 22:57 Che Varför inte, om inte annat så skulle det bli reklam, och man brukar väl säga att all publicitet är bra publicitet. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer