Inga Gill? Nu är det så att jag har bett om ursäkt för både det ena och det andra i just den informationen för ett bra tag sedan. Jag tycker att det borde vara glömt och förlåtet vid det här lagt. Denna anonyma person, uppenbarligen herr Gillmark själv, borde hänga med i debatten och inläggen istället för att koncentrera sig på att bita den hand som föder honom.


Senaste kommentarer