kidde skrev den 19 oktober, 2004 kl. 23:10 MMM jag fastnade för Gill-Babs, nästan så jag hoppas att han byter till det. vadå månadens mange, har ingen annan märkt det på över ett halvår även att alla har läst det och hänger på sidan 5-6 gånger i veckan??? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer