MMM Jag kan spela den helgen. men det känns lite så där om vi bara blir tre. Men jag snackade med gildert lite idag, han var lite sugen på att vara med nån kväll. Coma kan inte den helgen som det ser ut nu. Men kom ni om ni vill, vi lär väl alltid hitta på något. Efter som det inte verkar bli någon "The Lord of the ring - The return of Kidde" lagom till jul. Vad säger ni andra om att ändå hålla bio traditionen vid liv med någon annan rulle?


Senaste kommentarer