Kassören skrev den 13 oktober, 2004 kl. 23:08 Okej Hoppas att herr Führer har fått kontakt med Tarmis. Har inte hört något från Tarmforsen om han kunde heller, han skulle ta sig en funderare skrev han. Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer