Vice skrev den 2 november, 2010 kl. 19:25 Jag skall på 50-årsfest den 13:e men den 12:e funkar nog för mig om det blir något jönköpingslir. Tänkte anmäla mig till Alseda Ädelfors årsfest, kommer Ordföranden också att dyka upp? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer