Bogen skrev den 19 september, 2004 kl. 23:46 ... ..den gode koflickan glommer ofta bort att jag lirade D&D for 15 ar sedan nar han satt pa Skomakargarden och spelade C-64... ...for att fortjana respekt maste man ha varit pa Cyklopernas O... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer