MMM Respekt är väl inget man "bara" förtjänar för att man gjort ett pbem spel åt cdr. Respekt i den här föreningen får man efter år av seriös rollspel och slickande av styrelsens välformande rumpor. Även om bogen kanske uppfyller det första kravet så har han mycket mycket kvar på det senare... strategikung


Senaste kommentarer