Ordföranden skrev den 11 februari, 2010 kl. 16:36 Trevligt, trevligt. Då blir vi åtminstone 4 personer en av kvällarna. Det tåls ju att spela våra nya brädspel lite till om inte annat, möjligen med undantag av en del tillbehör för Carcassonne... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer